دیبادیبا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

دیبا، دختر ناز مامان و بابا

8 ماهگی دیبا

1393/3/1 15:31
نویسنده : مادر و پدر
3,028 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان سلام

8 ماهگیت مبارک گل من . این چند وقت من و بابایی حسابی گرفتار کار و البته مشغول رسیدگی به تو بودیم. ماه هفتم زندگیت تغییر و پیشرفت های زیادی داشتی  . دقیقا در 212 روزگیت ( 7 ماه و 2 روز )اولین دندونت جوانه زد و دومین مروارید کوچولوت هم 15 روز بعد یعنی در227 روزگیت در آمد. عزیزکم جالبه که من  علاقه ی زیادی به عدد 7 دارم و تو هم توی 7 ماهگیت دندون در آوردی یه جشن  دندونی کوچولو هم برات توی 7 ماه و 7 روزگیت گرفتیم . ت وی این ماه به وضوح بزرگتر شدی و مهم تر از همه این که وزنت 2 رقمی شده و به 10 کیلو رسیدی هوووووووووووووووورا ماشالات باشه عروسک تپل  و خوشمل من. دیگه حسابی خانوم شدی و جالب اونکه برای خودت اهنگ ماشین رو انتخاب می کنی و به محض اینکه اهنگ تمام می شه شروع به جیغ زدن می کنی تا دوباره بابایی همون اهنگ رو برات بزاره. ما هم که مجبوریم از مبدا تا مقصد این اهنگ رو گوش کنیم و تازه باید ذوق هم کنیم برای شما قلدر خان!!! و جالب تر اونکه شیشه ماشین رو بالا می بری و علاقه ی خاصی به دنده ماشین داری و همش سعی می کنی با دستای کوچولوت دنده رو جابجا کنی!!!دقیقا در شروع 7 ماهگیت بعد از کلی تحقیق و تفحص یه صندلی ماشین خوب برات خریدیم. البته توی اهواز متاسفانه تنوع خیلی کم بود و برند های خیلی خوبی هم پیدا نمی شد فقط 2یا 3 تا فروشگاه هستن که برندهای معتبر رو میارن ما هم سعی کردیم بهترین رو برات بگیریم. تو هم خدا رو شکر خیلی ازش استقبال کردی و چنان ژست می گیری که نگو و برای خودت بیرون از ماشین رو نگاه می کنی و لذت می بری. دست بابای مهربونت درد نکنه که اینقد به فکر دخمل طلاش هست. من از طرف تو ازش تشکر می کنم. هنوز هم به جز حریره بادوم و آب سیب و گاهی اوقات هم پوره ی سیب زمینی چیز دیگه ایی نمی خوری و اصلا حاضر به امتحان کردن سوپ های بدمزه ایی که من می پزم نیستی!!! هرچند که خودم هم اصلا نمی تونم سوپ بی نمک بی ریختی که می پزم برات رو بخورم! امسال اولین سالی هست که من با وجود تو حس زیبای مادر بودن و بابایی لذت پدر بودن رو تجربه کرد. امسال روز مادر و روز پدر برای ما واقعا لذتی داشت که با هیچ لذت دیگه ایی توی دنیا نمی شه قیاس کرد. دختر خوبم تو همه ی این لحظه های ناب و زیبا رو به ما هدیه کردی خدواندا هزار بار شکرت به خاطر این هدیه زیبا و همه نعمت هایی که به ما روا داشتی.

خنده های دیبا قبل از چشیدن اولین سوپ بدمزه ی بی نمک مامان پز!

 

روشای گلم به دیبا می گه:دوست جونی حواست کجاست؟ من اومدم عید دیدنی پیشت نبینمت غمگین!

عکس العمل دیبا در موقع خوردن غذاهایی که دوست نداره!

قربون دخمل یکی یدونم که این جوری دهنش رو قفل می کنه

و خوشحالیت وقتی که مامان دست از غذا دادن می کشه

این هم سیندرلای کوچولوی ما که با هرگونه روفرشی و کفشی مشکل داره

دیبا و نگاه به عروسکای درون کمدش با حسرت اینکه کی می تونم همشون رو بریزم بهم!!

این هم عروسک هایی که برای عیدیش خریده بودیم که اکثرا مارک فیشر پرایس هستن و دیبا خیلی بهشون علاقه داره و البته مامان و بابای دیبا هم بهمین طور!!!

بنظرتون این خرگوشه چه مزه ایی؟!! الان بهتون می گم:

هههههههههههههم خوش مزه تر از سوپ های مامانم هست!

دیبا در کنار خلیج همیشه فارس

 

پسندها (7)

نظرات (30)

سارا مامان اهورا
1 خرداد 93 20:08
سه چیز را با احتیاط بردار: قدم،قلم،قسم سه چیز را پاک نگهدار:جسم،لباس،خیال از سه چیز کار بگیر:عقل،همت،صبر از سه چیز خود را نگهدار:افسوس،نیرنگ،نفرین سه چیز را آلوده مکن:قلب،زبان،چشم و اما سه چیز را هیچگاه و هیچوقت فراموش مکنخدا*،*مرگ* و *خانواده*
اعظم مامانه زهرا
1 خرداد 93 21:49
عزیزم....نوش جونت خاله...
اعظم مامانه زهرا
1 خرداد 93 21:53
نوش جونت خاله جون مروارید ها هم مبارکت باشه عزیزم
مادر و پدر
پاسخ
ممنون عزیزم
اعظم مامانه زهرا
1 خرداد 93 21:59
اگه یک کم ماهر باشی زیاد زمان نمیبره عزیزم.اگه وقت نداری از نت دانلود کن بعد بده بیرون برات پرینت رنگی بگیرن..اگه خودت هم پرینتر رنگی داری دیگه بهتر.... کاغذ هایی که گذاشتم به عنوان قاب عکس رو با قیچی دالبوری فقط دورشون رو چیدم. من خیلی وقت بود داشتم برا تولد زهرا تدارک میدیدم کم کم کاراش رو کردم... بازم اگه سوالی بود در خدمتم
مادر و پدر
پاسخ
بسیار ممنون عزیزم
مامان نازدونه ها
2 خرداد 93 15:31
ماهگرد فرشته كوچولوي خونه تون مباركه يه تبريك هم بخاطر پيشرفتهايي كه تو اينمدت داشته
مادر و پدر
پاسخ
ممنون عزیز مهربون
سارا مامان اهورا
2 خرداد 93 17:27
هشت ماهگیت مبارک عزیزم آخیش مامانی دلمون با دیدن عکسای دیبا جون باز شد.کجا بودی اینهمه مدت؟
مادر و پدر
پاسخ
زیر سایت دوست خوبم
tecnomodern
2 خرداد 93 23:44
با سلام اگر دنبال دکـــــــوراسیون و دیزاین متفاوت با سنگ های مهندسی مدرن هستید حتما به وب سایت ما سری بزنید موفق باشید www.tecnomodern.com
مامان ِ یسنا
3 خرداد 93 8:16
ووووووووووووووووووی چه هلویی شده. ماشالا. کجا بودین مامانی . مادلمون یه ذره شده بود
مادر و پدر
پاسخ
ما بیشتر
مامان فرخنده
4 خرداد 93 7:43
قربونت بشم تو چه خانمي شدي تپل جان ماماني براي ديبا جون اسپند دود كن كسي خوشگل خانم را چشم نزنه
مادر و پدر
پاسخ
مرسی فرخنده جون چشم عزیزم
مامان مهنوش
5 خرداد 93 0:42
عزیز دلممممممممم..هشت ماهگیت مبارکه..چه خانوم و بزرگ شدی عزیز دلم مامان جونش به سوپش چیزای مختلف بزن امتحان کن ببین کدوم رو دوست داره..لیانا هم بد میخوره..ولی مثلا با الو خوشش اومد سوپ رو..یا به جای برنج ماکارانی رشته ای مخصوص سوپ زدم خودم چشیدم خیلی خوشمزه تر از برنج خالی بود...کلا باید با ازمون و خطا با این فسقلیا پیش رفت دیگه.. بووووس برای دیبای قشنگم
مادر و پدر
پاسخ
ممنون دوست خوبم . واقعا ممنون از راهنماییت . چون دیبا از طعم الو خوشش اومد. 2 تا بوس بزرگ برای 2 تا گل خوشگلت
مامان و بابای مانی جون
5 خرداد 93 15:04
ماشالله چه دختر نازی خدا حفظت کنه[مامانی چشمش میکنن اینجوری با عینک عکسشو گذاشتی
مادر و پدر
پاسخ
ممنون عزیزم ببوس مانی رو بجام
Khale Sara va Amoo Davood
12 خرداد 93 12:22
ghorboone khandehat besham khale cheghad to akhe khordani shodi fereshteye man, makhsoosan ba lebashaye sabz ranget ke koli behet mian aroosak koochooloo ye boose bozorg az tarafe khale va amoo Davood
مادر و پدر
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربونم. دوسسسسسسسسسسسسسسسسسست دارم
مامان روشا
15 خرداد 93 16:49
عزیز دلم مبارک باشه امیدوارم زیر سایه ی مامان و بابا همیشه سلامت باشی همه ی عکسات محشرن گل قشنگم امیدوارم دخملمون خوش خوراک بشه و غذاهایی که مامانی زحمت میکشه درست میکنه رو بخوره
مادر و پدر
پاسخ
ممنون مامانی مهربون و دوست خوبم . روشا رو ببوس بجام دلم براش یه ذره شده
نرگسـ
19 خرداد 93 12:40
سلام خوشحالم عکس بچگیای دبا رو میبینم. خیلی دختر نازی دارین . خیلی خوشحالم که با دیبا دوست شدم. هنوز هم مثل بچگیاش نازه گرچه الان 2 ساله ندیدمش.. سلام منو بهش برسونین بگین خیلی دلم براش تنگ شده. با تشکر. نرگسـ
مادر و پدر
پاسخ
ممنون عزیزم ولی دیبا هنوز یه سالش هم نیستا
نوشین
21 خرداد 93 20:11
آقای مجری در حال پاره کردن دفتر مشق کلاه قرمزی چون خودش ننوشته بود . . . آقای مجری: الان این رو پاره میکنم تا خودت مشقاتو بنویسی. فامیل دور: نه، عجب گیری افتادیما، ۳ ساعت به این گاو فهموندیم که نباید پاره کنه و بخوره، حالا باید به شما بفهمونیم
مامانِ یسنا
22 خرداد 93 10:57
سلام کجایی نیستی؟
مادر و پدر
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنون از اینکه یاد من بودی قول می دم دیگه زود زود بیام و آپ کنم
نوشین
24 خرداد 93 19:12
مامانِ یسنا
24 خرداد 93 20:58
ما عکس میخوایم یالا...
مادر و پدر
پاسخ
چششششششششششششششم دوست جونی
fafa
24 خرداد 93 23:49
عزیززززززم ممنونم که بهمون سر زدی دلمون برای دیبا کوچولو تنگ شده چرا نمیای مارو از دلتنگی در بیاری در مورد سلیقه هم آره خدایش شبیه به هم هستیم اما شما پر و پیمون تره وسایلی که برای دیبا خریدی
مادر و پدر
پاسخ
چشم دوست خوبم ممنون از نظر لطفت. ببوس پوریا جون رو
هدی (مامان آرش)
25 خرداد 93 0:15
عزیزم هشت ماهگیت مبارک.ماشالا خانوم شدی. یکی از آشناهامون میگفت دکتر گفته سوپ باید خوشمزه باشه تا اینکه خاصیت داشته باشه.یه چیزایی بهش اضافه کن تا طعمش بهتر شه.
مادر و پدر
پاسخ
ممنون مهربون
مامان جون
25 خرداد 93 11:31
قربونه صورته قشنگتر از ماهت و بزرگترین هدیه ی خدا زیر سایه ی پدرو مادره مهربونت سالمو موفق باشی
مادر و پدر
پاسخ
مرسی مامان مهربونم می بوسم دستای گرم و مهربونت رو
نوشین
26 خرداد 93 22:24
عزیزم میشه رمز رو بدی پاک کردم یادمم رفته
مادر و پدر
پاسخ
فرستادم عزیزم
مامانِ یسنا
27 خرداد 93 7:36
من رمز نداراااارم
مادر و پدر
پاسخ
فرستادم برات
ندا
31 خرداد 93 1:33
دندون دراوردنت مبارک خاله جونی..ایشالا همیشه شادی و جشن باشه هزار ماشالا بزرگ شدی گلکم...بوووووووووووس
مادر و پدر
پاسخ
مرسی عزیز مهربونم
سمانه مامان وانیا
31 خرداد 93 8:14
سلام عزیزم. میشه رمز داشته باشم؟؟؟
مادر و پدر
پاسخ
حتما عزیزم الان برات می فرستم
مامانِ یسنا
9 تیر 93 11:00
سلام خواستم بگم من میام وبت هرچند اثری از رد پام نباشه
مادر و پدر
پاسخ
خدا سایه ی دوستای خوبی مثل تو رو از زندگیم کم نکنه ممنون از لطف و حضور همیشه گرمت
هدی (مامان آرش)
11 تیر 93 16:01
عزیزم من رمز ندارم.
مادر و پدر
پاسخ
الان می فرستم برات عززززززززیزم
مامان فرزانه
18 تیر 93 16:39
ای جان چقدر کوچولوت بزرگ و ناز شده خدا حفظش کنه
مادر و پدر
پاسخ
لطف داری دوست خوبم با یه چشم برهم زدن بزرگ می شن و دلت تنگ می شه برای روزهای گذشته
مامان تیناو...
1 مرداد 93 10:32
سلام هزار ماشالا خانوم کوچولو چقدر ناز شده دیبای گلم میبوسمت
مادر و پدر
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالا بسلامتی دومین نی نی رو در اغوش بگیری
مامان راشین
21 شهریور 93 16:06
نوش جونت خاله دختر ناز و خشگلی دارین خداحفظش کنه
مادر و پدر
پاسخ
ممنون عزیزم