دیبادیبا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دیبا، دختر ناز مامان و بابا

شانزده ماهگی گل ناز مامان و بابا

1393/11/23 21:39
نویسنده : مادر و پدر
2,573 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مهربون و ناز من

شانزده ماهگی تو پرنسس کوچولوی ما همراه شد با یه سفر کوتاه به مشهد که به همگی حسابی خوش گذشت . هرچند که به امید برف بازی بودیم اما مشهد هم از زمستون خبر زیادی نبوددلخور

روز 14 بهمن روز اخری که مشهد بودیم تو 500 امین روز زندگی ات رو پشت سر گذاشتی . پرنسس زیبای من 500 روزگیت مبارکجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشن

برنامه داشتیم یه جشن کوچولو برای پانصدمین روزت بگیریم که بخاطر تداخلش با سفر کنسل شد اما هدایایت محفوظ بود و تو هم کلی ذوقشون کردیبغل

توی این سفر تو برای همه توی پاساژ ها دست تکون می دادی و گاهی اوقات هم بوس می فرستادی. از اینکه تمام مدت من و بابایی پیشت بودیم حسابی ذوق می کردی و البته بعد از سفر هم حسابی از خجالتمون در اومدی و پیش مامان جونات بهونه ی ما رو می گیریغمگین

این چند روز هم هوای اهواز خیلی خیلی الودست همش خاک و خاک ...جوری که ریه هامون اسمشون رو به گلگیر تغییر دادن تعجب... دلم برای تو و همه ی نی نی های نازی که دارن توی این هوا تنفس می کنن می سوزه.

بقیه سفر و عکس های شانزده ماهگی به روایت تصویر در ادامه مطلب...

 

من فدای دختر ناااااااازم و بوسه هاشبوسبوس

در این ماه براحتی از صندلی و میز و مبل و ... بالا می روی و البته کنترل کردنت به مراتب دشوارتر شده است و اشیا روی کانتر و میزغذا خوری و ... از دستت در امان نیستنخندونک

خوردن تنقلات و تماشای تلویزیونمحبت

و ژست پدرگونه ی  یک دختر تمام عیار باباییچشمک

از محبوب ترین سرگرمی هایت: اشیا درون میز تلویزیونزبان

این عکست یه ذره از اون بخش شیطون و بلای وجودت رو نشون می ده عروسکمخندونک

من به فدای قد و قامتت شوم عززززززیزمبوس

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (12)

خاله شقایق
23 بهمن 93 23:13
دیبای عزیز خاله عکسات خیلی خوشکل بودن بوووووووس و امیدوارم هوا زودتر صاف و اسمون ابی بشه که بتونیم با خیال راحت نفس بکشیم
مادر و پدر
پاسخ
مرسی خاله مهربونم ایشاااااااالا
مامان ندا
23 بهمن 93 23:50
قربون این دختر ناز بشم عکسات خییییییلی قشنگ بود
مادر و پدر
پاسخ
مرسی خاله جون لطف داری عزززیزم
مامان هلیا
24 بهمن 93 0:10
سلام عزیزم، من قربون دیبا جونم برم که ماشاا... ماشاا... روز به روز خوشگل تر میشه زیارت قبول عزیزم تو رو خدا تووی این هوای آلوده زیاد بیرون نرین،هروقت اخبار نشون میده کلی غصه میخورم و دعا میکنم زودتر آلودگی هوا از بین بره
مادر و پدر
پاسخ
ممنون عزیزم اره تقریبا خونه نشین شدیم هرچند که هوای توی خونه هم همونطور هست تقریبا ... به امید هوای پاک
adele
24 بهمن 93 9:00
سلام من فروشنده لباس کودک هستم،دوس دارم باهتون تبادل لینک داشته باشم ،مایل بودین بهم خبر بدین،ممنونم لباس های زیبا برای فرشته های نازتون
مامان ِ یسنا
24 بهمن 93 13:16
سلام دوستم. زیارتتون قبول 500 روزگی دیبا گلی مبارک بخاطر هوای آلوده هم خیلی ناراحت شدم. چند روز پیش دیدم توی تلویزیون ...بخصوص بچه ها خیلی اذیت میشن تو این هوا... بوووووووس
مادر و پدر
پاسخ
مرسی عزززززززززیزم از هوا که نگو دلمون خونه ببوس یسنای ناااااارم رو
مامان نازدونه ها
25 بهمن 93 11:48
زيارتت قبول عزيزم خوشحالم روزهاي خوبي رو كنار ديبا جون گذروندي 500 وچند روزه شدنش هم مباركه از طرفم ببوسش
مادر و پدر
پاسخ
ممنون عزیزززززززم ایشالا روزهای باقی مانده از سال برای شما پر از لحظه های شاد باشه
مامان اهورا
25 بهمن 93 17:11
سلام عزیزم رسیدن بخیر و زیارتتون قبول باشه ایشالا همیشه به سفر 500 روزگی خانوم خوشگل رو هم تبریک میگم ایشالا زیر سایه خودتون به همه آرزوهاش برسه
مادر و پدر
پاسخ
سلام دوست خوبم مرسی عزیزززززززم
مامان فرخنده
3 اسفند 93 15:57
500 روزگيت مبارك باشه عزيززززززززززززم چقدر خوردني شدي عروسك ناز فداي بوسه فرستادنت خوشگل عاشق اون عكست هستم كه موهاي خوشگلت را خرگوشي بستي نازنيم
مادر و پدر
پاسخ
مرسی فرخنده جون . ببوس ملیسای نازم رو
الهه
4 اسفند 93 9:52
سلام .ماشالا هزار ماشالا چه دختر نازی دارین خانم خدا حفظش کنه.ایشالا که همیشه به شادی و خوشی باشین.اتفاقی به وبلاگ پرنسس شما رسیدم وتمام عکس های خوشگلشو از اول دیدم و لذت بردم .اسپند واسش دود کنید حتما.فقط چرا بعضی پستها قفلند ؟ خودتون خواستین قفل باشن ؟
مادر و پدر
پاسخ
سلام عزیزم مرسی لطف داری . اره، برات ایمیل می کنم رمزش رو
مامان
17 اسفند 93 12:31
سلام . دیبای شیرین خیلی نازی عزیزم منم اد بکنین با هم دوست بشیم
مادر و پدر
پاسخ
ممنون از لطف شما عزیزم
مامان نازدونه ها
26 اسفند 93 10:37
سال نو رو تبريك ميگم اميد كه روزهاي پيش روت مملو از سلامتي وآرامش و جيبي پر پول براتون باشه عزيز دلم[بوسه]
مادر و پدر
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خانومی همین طور برای شما
شيك پوش
11 فروردین 94 14:12
برایه خرید تاپ و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com