دیبادیبا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

دیبا، دختر ناز مامان و بابا

برای خاله سارا که فرسنگ ها دور از ماست

1392/8/24 17:47
نویسنده : مادر و پدر
1,652 بازدید
اشتراک گذاری

این مطلب و عکس ها واسه ی خاله سارای گلم و عمو داوود مهربونمه

جاشون پیش ما خالیه ولی دلشون و یادشون همین جاس، پیش ما:

خاله سارا، من به اسباب بازی هام با دقت نگاه می کنم

توی پارک بازی که برام آوردین حسابی می خندم و با اسباب بازی های آویزانش بازی می کنم

تازه با پاهام به صفحه پیانوش می زنم و آهنگ می زنم

بووووووووووس خاله سارا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

fafa
25 آبان 92 11:46
سلام عزیز دلم خوبی شما دیبای گل خوبه؟ ماشالله این دختر ناز به کی رفته اینقدر خوشکله الهی همیشه تنش سالم و سلامت باشه یه هفته ای خونه مامان بودم بی اشتهایی و تهوع پدرمو ر آورده و از هم بد تر بی قراری ها و دل آشوب هایی که نمی دونم دلیلش چیه
مادر و پدر
پاسخ
سلام عزیزم مرسی لطف داری دیگه هفته های آخر تهوع هست که داری همین که 13 14 هفته ات بگذره یهو خوب می شی اول می بینی 2 روز یه بار تهوع می گیری بعد می شه 3 روز بعد هم خوب خوب می شی ایشالا 3 ماه دوم رو حسابی لذت ببری
مامان جون
26 آبان 92 10:45
عزیزه خوشکلم قربونت برم همیشه خدا پشتو پناهت باشه
مادر و پدر
پاسخ
مرسی مامان جون ممنون ازت که زحمت می کشی تا مامانم بره دانشگاه و برگرده
خاله شقایق
26 آبان 92 10:47
بووووووس تو عزیزه خالتی فدایه چشمات که مثل خودت ناناشن
مادر و پدر
پاسخ
بووووووس
مامان گلشيد
26 آبان 92 13:37
واي چقدر ناز و خوردني شده اين ديبا خانومي
مادر و پدر
پاسخ
مرسی خاله ی مهربون لطف داری عزیزم
مامان گلشيد
4 آذر 92 10:59
لپت و بتشم خوشمل خاله با اون گل سر خوشگلت
مادر و پدر
پاسخ
مرسي خاله
fafa
5 آذر 92 17:23
واقعا ممنونم بابت دعاهات عزیزم به خاطر دعای شما دوستای گل و آبجیای مهربونمه که حالم بهتر شده
شیما
5 آذر 92 19:50
ای جووووووووووووووونم خدا حفظت کنه خاله جووونمدختر من که اصلا توی پارک بازیش بند نمیشه...
مادر و پدر
پاسخ
مرسی عزیزم