دیبادیبا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

دیبا، دختر ناز مامان و بابا

دیبا دوباره در رستوران گردون

1392/9/14 21:23
نویسنده : مادر و پدر
954 بازدید
اشتراک گذاری

از قدیم ندیما گفتن تا3 نشه بازی نشه، سومین بار ، 3 نفری رفتیم رستوران. (چقدر 3 داشت این جملهخنده)انگاری تو از رستوران گردون خوشت میاد با وجود این که بیدار بودی وقتی رفتیم اروم توی کریر بودی و خوابت برد. تا اخرش هم خواب بودی. میشه  نتیجه گرفت که هر وقت بی خواب شدی اگه خرج بندازی رو دست باباشیت و بریم گردون راحت می خوابیخوشمزهچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان بهار مهرنگار
18 آذر 92 14:53
مرسی اومدی عزیزم من شما رو لینک کردم به من افتخار می دی اگر شما هم این کار را انجام بدی.
مادر و پدر
پاسخ
حتما
مامان نگار
19 آذر 92 14:32
آفریـــــــــــــــن به این دختر خانم با کلاس ان شاا.. همیشه به سلامتی و شادی عزیزم راستی من لینکت کردم
مادر و پدر
پاسخ
مرسی خاله جون.ما هم لینکت کردیم
مامان گلشيد
20 آذر 92 9:09
فكر كردي به اين راحتياست من كلي ناز دارم
شیما و عمو سعید!!!!! ;-)
20 آذر 92 16:33
سلام دیبا کوچولوی خوشگل... امروز برای اولین بار روی ماهتو دیدم...البته توی عکسای خوشگلت... چقدر تو ماااااهی عروسک...:-*
مادر و پدر
پاسخ
سلام عروس خانم مرسی عزیزم روی ماهتو از دور می بوسم به اقا داماد سلام برسون
مامان سعیده
20 آذر 92 21:35
آخی خدای من چقدر ناز خوابیده خاله جوونی سر من خیلی تو اداره شلوغه به حدی که اصلا وقت ندارم تند تند سر بزنم
مادر و پدر
پاسخ
مرسی خاله جون.امیدوارم که همیشه سرگرم خوشی ها و تفریح باشی عزیزم
مامان هلیا
8 دی 92 17:29
به چی فکر کردی،، دخملمه با کلاسه