دیبادیبا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

دیبا، دختر ناز مامان و بابا

دیبا و رفتارهای جدید

1392/10/4 11:03
نویسنده : مادر و پدر
962 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان و بابا دیگه خیلی حواست جمع شده به اسباب بازی ها با دقت نگاه می کنی و از هر کدوم خوشت بیاد براشون دست و پا تکون می دی و اقا و اگا می گی . از عروسک اویزان های توی اتاقت ، از عروسک گاو اویزونی و عروسک های اویز نی نی لای  و پارک بازیت خیلی خوشت می یاد . وقتی 2 ماهت تموم شد عجیب بی خواب شدی و روز ها شاید 1 ساعت می خوابیدی. الان هم که 3 ماهت شده شیشه رو نمی گیری با دستت محکم می زنی بهش و دورش می کنی از دهنت . ماشالا زورت هم زیادهعینک من نمی تونم شیشه رو نگه دارم اونقدر که تو محکم با دستای کوچولوت فشارش می دی عقب. البته تقصیر خودمه. همش می گفتم نکنه شیر مادر رو نخوری و شیر خشک رو ترجیح بدی .همیشه سعی می کردم با شیرخودم سیرت کنم. حالا چیکار کنم؟قهرسوال من که باید برم سرکار . . . واقعا نمی دونم چیکار باید کرد..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

Khale Sara
4 دی 92 12:33
دیبا خانم دیگه شیطون شده.واسه مامان بابا ناز میکنه
خاله شقایق
4 دی 92 17:00
قربون اقا گفتنات عزیزم شیطونی میکنی خاله؟؟
مادر و پدر
پاسخ
نه خاله من دخمل خوبی هستم
مامانه کیاناوهانا
5 دی 92 16:30
خصوصی
سارا مامان اهورا
5 دی 92 19:07
عزیزم از این به بعد هر روز باید منتظر یه چیز جدید از دختر نازت باشی نمیدونی که چقدرم این کاراشون شیرین و لذت بخشه
مادر و پدر
پاسخ
فعلا که با نخوردن شیرخشک حسابی سوپرایزمون کردهو نمیدونیم چیکار کنیم
fafa
5 دی 92 19:58
عزیزززززززززززززم این بچه زرنگه مگه میشه شیر مامانو با شیشه شیر عوض کنه قربونش بشم وقتی خوابه یواش بزار تو دهنش شاید بگیره بعد اگه بگیره کم کم عادت میکنه
مادر و پدر
پاسخ
همه جورشو امتحان کردیم ولی افسوس که زبله
★ مامان آینده یه فسقلی ★
5 دی 92 23:28
سلام عزیزم، حدس میزنم از طریق وب کیانا و هانا جون با وبلاگ من آشنا شدین، آره؟ در هر صورت، خیلی خیلی خوش اومدین. ماشالا به این نی نی نااااز برقرار باشین
مادر و پدر
پاسخ
دقیقا درست حدس زدی مرسی شما هم خوش اومدی
مامان یسنا
6 دی 92 8:45
سلام دوست جونی یسنا هم شیشه نمیگرفت. مجبور بودیم با قاشق شکمش رو سیر نگه داریم.فکر کن ما مادرای شاغل همیشه این مشکلات رو هم داریم دیبای نازم رو ببوس
مادر و پدر
پاسخ
سلام عزیزم دیبا شیشه رو می گرفت من می ترسیدم که شیر من رو نخوره به خاطر همین سعی می کردم بهش کم شیشه رو بدم حالا خانم لج کرده احتمالا باید مثل یسنا جون با قاشق بهش شیر بدیم . البته دیروز اگه چند قطره شیر خشک می ریختیم تو دهنش نمی خوردش و نگهش می داشت تا بریزش بیرون
مامان گلشيد
7 دی 92 9:06
قربونت برم عزيزم اشكالي نداره يه مدت كه بگذره بهش عادت ميكنه اگه با قاشق بهش بدي ديگه به هيچ وجه نه شيشه ميگيره نه سينه ميخوره بذار خوب گرسنش بشه اون موقع بهش شير با شيشه بده منم با گلشيد اوايل همين دردسر رو داشتم اما خوب شد
مادر و پدر
پاسخ
مرسی از راهنمایی هات عزیزم