دیبادیبا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

دیبا، دختر ناز مامان و بابا

عکسباران دیبایی

1393/5/27 0:46
نویسنده : مادر و پدر
2,521 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عسل من ،دخترکم ، این روزها خیلی سریع می گذرند و من مادر دلتنگ هر لحظه ی گذر عمرت می شوم و همراه آن شوق دیدن روزهای آتی همراه با پیشرفت هایت سراپایم را فرا می گیرد.دلم تنگ می شود برای به اغوش کشیدن فرشته ی کوچک زمینی ام با ان عطر و رایحه بهشتی اش و بزرگ شدنت را هر لحظه بیشتر در می یابم ... در آغوشم براحتی نمی مانی...برای رسیدن به خواسته ات، عروسکت، میوه ی مورد علاقه ات.. بهانه می گیری و حتی به تنهایی و بدون نیاز به من می خوابی...

دخترکم ، چند روز دیگر 11 امین ماهگرد تولدت فرا می رسد و آرزویم  زندگی باعزت تو و جشن گرفتن تولد 111 سالگی تو است ...

عکس های زیر بیانگر تغییرات این دسته گل همیشه بهارم هستند در سومین صد روزگی اش یا بعبارتی 300 روزگیچشمک:

از جمله علایق دخترم !!!

اولین بازی کودکانه ی دیبایی: اتل متل توتوله....

و دومین بازی کودکانه ات: کلاغ پر....

و دل من که هزار بار ضعف می رود با هر بار تکان دادن دست های کوچکت...

و هوش من که از سرم به همراه آن کلاغه بازی تو می پرد...

از دیگر علایق گل دخترم: تلفن و سه تار زدن به سبک پدری!!!

و پوزیشن جدیدت :چهار دست و پا!!! البته فقط در حد پوزیشن!!!

عروسک ده ماهه ی انگشت در دهان

و خنده ی شیرین تر از عسلت در خانه ی پدری من

پیراهنی که هدیه خاله ی عزیز توست

و ایستادن های بدون کمک به تو

و در نهایت : دیبا و میوه تابستانی مورد علاقه اش

دوسسسسست دارم یکی یدونه ی مامان و بابا

 

پسندها (15)

نظرات (36)

خاله شقایق
27 مرداد 93 6:52
سلام به تو قشنگ ترین دختر دنیا ! من خیلی دوستدارم جز این حرفی ندارم بگم فقط میتونم بگم تو بهترین خواهر زاده دنیایییییی عاشقتم بوووووس
مادر و پدر
پاسخ
ممنونم خاله مهربونم تو که می دونی که من تو رو از همه بیشتر دوست دارم حتی از مامان خودم ولی نگو بهش باش؟
مامان تینا و...
27 مرداد 93 7:11
یازده ماهگیت مبارک عزیزم
مادر و پدر
پاسخ
ممنون دوست خوبم
Khale Sara
27 مرداد 93 8:25
Aroosake mano nigaa har rooz ke migzare bishtar delam mikhad seft baghalesh konam o beboosamesh ey khodaaaaa chizi namoonde ta biam az nazdik beboosamet azizam
مادر و پدر
پاسخ
مرررررررسی خاله عزیز مهربونم ما هم خیلی منتظر دیدن دوباره ات از نزدیک هستیم و ارزومند خوشی ات در هر لحظه ی زندگی ات
مامان مهنوش
27 مرداد 93 21:37
سیصد روزگیت مبارک باشه عروسک نازنین..عکسات هم یکی از دیگری قشنگتر
مادر و پدر
پاسخ
ممنون دوست عزززززززیزم
فرزانه
28 مرداد 93 23:53
عزیزم 11 ماهگیت مبارک ایشالله همیشه زنده باشی و سایه مامن و بابا بالا سرت من عاشق این کوچولو و گل سراشم , اینارو از کجا میگیری انقدر قشنگن
مادر و پدر
پاسخ
ممنون عزیزم از دعای زیبات قابل دختر نازت رو ندارن ببوس دخمل ناااااااازت رو بجام
مامان فرخنده
29 مرداد 93 8:06
قربونت بشم سيصد روزگيت مبارك خوشگل خاله ماماني تا تولدش ديگه چيزي نمونده چقدر بچه ها زود بزرگ ميشند عكسهاش همه فوق العاده بودند ديبا خوش اخلاق قربون اون كلاغ پر بازي كردنت بشم من ماماني از طرف من دوتا بوس آبدارش كن دلم برات غش رفت عزيزززززززكم
مادر و پدر
پاسخ
مرسی عززززززززیزم واقعا همین طور هست خیلی زود بزرگ می شن ..... چشم عزیزم
مامان نازدونه ها
29 مرداد 93 22:01
واي خداي من دخترهاي سيصد روزه همه شون اينقدر ناز وخوردني اند يا فقط ديبا جان ما اينطوريه
مادر و پدر
پاسخ
عزیزم نظر لطفت هست دوست مهربونم
مامان تینا و...
6 شهریور 93 16:02
روزت مبارک دیبای نازم
مادر و پدر
پاسخ
ممنون عزیزم
سارا مامان اهورا
7 شهریور 93 9:36
سلام عزیزم.حالتون خوبه هزاااااااار ماشالا چه جیگری شده از طرف من حسابی ببوسش بیصبرانه منتظر دیدن عکسهای تولدشم
مادر و پدر
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
نوشین
7 شهریور 93 12:27
ممنونم عزیزم بابت تبریک خدا دختر گلتو برات نگه داره
مادر و پدر
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم
مامان روشا
11 شهریور 93 0:04
عزیزم چه خانم شدی چه ناز شدی مثل فرشته ها زیبا چه نگاه معصومی... امیدوارم این دسته گل زیبا همیشه شاداب و سلامت باشه مریم جون ...
مادر و پدر
پاسخ
ممنون ندا جونم ببوس شاخه نبات شیرین تر از عسلت رو بجام
مامان محمدحسین
11 شهریور 93 13:58
سیصد روزگیت مبارک...من دیر رسیدم ...بهتره بگم پیشاپیش تولد یک سالگیت مبارگ.... دردونه می بوووووسمت .... من عاشق دخملای تپل ونازم.....
مادر و پدر
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان اعظم
15 شهریور 93 23:10
عزیز خاله...هزار ماشاالله...چه خانومی شدی واسه خودت....
مادر و پدر
پاسخ
مرسی خاله جووووووووون
سارا مامان اهورا
17 شهریور 93 16:52
سارا مامان اهورا
19 شهریور 93 19:02
هدی (مامان آرش)
25 شهریور 93 2:32
ماشالا عزیزمخانومی شدیا.ایشالا تولدت گلم.ناناز من.بوووووووووووس.
مادر و پدر
پاسخ
مرسی خاله جووووونم
مامان خدیجه
27 شهریور 93 8:16
ماشاءالله دختر نازي داريد واي آدم ميخواهد يه ماچ از لپاش بگيره
مادر و پدر
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون از حضور مهربونت
سارا مامان اهورا
29 شهریور 93 18:27
عزیزم ما عکس جدید میخوایم
مادر و پدر
پاسخ
چشم دوست خوبم در اولین فرصت
مامانِ یسنا
30 شهریور 93 0:08
آخ جوووون تولـــــــــــــــــــد...... عززززززززززیزم. تولدت مبارک. کوچولوی خوشگل. مامانش اول حسابی بچلونش بعد ببوسش جای من. الهی همیشه سالم و شاد باشی گل قشنگم.
مادر و پدر
پاسخ
مرسی عزیزم چشم گلم لطف داری مهربون
مامان نازدونه ها
31 شهریور 93 16:02
اي جان خداوند اين نفس 300 روزه رو از چشم بد نگهش داره ميبوسم جيگر جانم رو
مادر و پدر
پاسخ
مرسی خاله جووووووووووونم
فرزانه
1 مهر 93 12:47
سلام خانومی 1 سالگی دیبا کوچولو مبارک کجایی شما بیا عکسای دیبا جون رو بذار ببینیم
مادر و پدر
پاسخ
مرسی عززززززززیزم چشم
مامانِ یسنا
1 مهر 93 23:36
ما عکس تولد میخوایم
مادر و پدر
پاسخ
چشششششششششم
مامان اعظم
4 مهر 93 23:10
سلام خاله تولدت مبارک...هزارتا بوس برا خوشکل خاله
مادر و پدر
پاسخ
ممنون عززززززززززیزم
سارا مامان اهورا
10 مهر 93 19:33
سلام عزیزم خوبی؟دیبا خوبه؟ کجایی؟خبری ازت نیست
مادر و پدر
پاسخ
سلام سارا جونم زیر سایه دوستای مهربونم خوبمببوس اهورا جونم رو
مامانِ یسنا
15 مهر 93 20:37
سلام عزیزم. کجایین؟ حالتون خوبه ؟ دیبا جیگری خوبه؟ دلمون براش تنگ شده.
مادر و پدر
پاسخ
سلام عزیز مهربون ممنون با داشتن دوستای خوبی مثل شما خوبم ما هم دلمون براتون تنگ شده بوووووووووووووووووووس
مامان گلشيد
16 مهر 93 11:05
فداي خنده هاي قشنگت نازنين چقدر ماه شدي شيرينك
مادر و پدر
پاسخ
ممنون عزیزم ببوس گلشید جون رو بجام
مامان تینا و...
16 مهر 93 17:42
سلام خاله جون ما رمز نداریم
مادر و پدر
پاسخ
خصوصیتو چک کن عزیزم
نوشین
24 مهر 93 12:48
سلام عزیزم کجایی دخملی خوبه دلم براتون تنگ شده دیبا جون رو ببوس
مادر و پدر
پاسخ
ممنون عزیزم مراقب پسملی کوچولو باش
فرزانه
26 مهر 93 11:43
عزیزم آیا امکانش هست ما هم روز داشته باشیم آیا؟
مادر و پدر
پاسخ
عزیزم خصوصیتو چک کن
مامان یسنا
3 آبان 93 0:02
عزیزم ممنون که به ما سر زدی ،از آشناییتون واقعا خوشحال شدم البته ما بهبهانی هستیم شما هم لینک شدی عزیزم ماشالله عکسهاش یکی از یکی خوشگل تر
مادر و پدر
پاسخ
ممنون عزیزم
نوشین
6 آبان 93 12:49
سلام عزیزم هر چقدر رمز قبلی رو میزنم برام نمیاره لطفا از دوباره برام بفرست ممنون میشم
مادر و پدر
پاسخ
فرستادم عزیزم
مامان و بابای مانی جون
10 آبان 93 14:41
ماسالا 10000ماشالا روز به روز نازترو خانمتر میشی عزیز دلم
مادر و پدر
پاسخ
نظر لطف شماست
مریم مامان یسنا
18 آبان 93 0:13
سلام،ممنون میشم به منم رمز بديد
مادر و پدر
پاسخ
فرستادم عزیزم
سولماز
28 آبان 93 21:42
سلام چشم خدا به این خانم خانما باشه خیلی وب ودختر زیبایی دارید من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم
مادر و پدر
پاسخ
ممنون عزیزم ولی لینکت باز نشد که بتونم بهتون سر بزنم
مامان مهدیس
7 آذر 93 18:17
از دیبا جون خیلی خوشم اومد خیلی گوگوریه من با افتخار شما رو لینک میکنم
مادر و پدر
پاسخ
باعث افتخار ما هست عزیزم
صبا
17 اسفند 93 11:16
سلام عزیزم دختر نازی دارین خدا بهتون ببخشه میشه به منم رمز بدین؟
مادر و پدر
پاسخ
سلام عزیزم حتما