دیبادیبا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

دیبا، دختر ناز مامان و بابا

هوا شده کمی سرد

1392/9/21 12:34
نویسنده : مادر و پدر
1,036 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم هوا از روز 3 شنبه دیگه کم کم رو به سردی رفت. واسه ی همین هم من و تو شب موندیم خونه ی مامانم اینا. که صبح زود نخواد تو رو جابجا کنیم. بابای مهربونت سرما خورده بود گلم به همین خاطر نیومد پیشمون که ما سرما نخوریم اما من گلو درد گرفتم . کاش که تو سرما نگیری از من گلم.امیدوارم بلا از تو و همه ی کوچولوها دور باشه.

راستی یادم رفت بگم باباشی که توی هواشناسی چک کرده بود که هوا داره سرد می شه برای اتاق ناز گلش یه بخاری فن دار خوشمل خرید چون از خطرات بخاری گازی برای تو می ترسید. بابات خیلی دوست داره عزیزم . بعدش با هم رفتیم مرکز خرید مهزیار و برات چند دست لباس های گرم خریدیم مبارکت باشن عزیزم . که یکیش هم زود تن کردی تو هم مثل من کم طاقتی زبانزود لباس های نو رو تن می کنی بعد می گی چی بپوشم؟متفکر من که لباس ندارم!!!!!خوشمزه

بخاری فن دار اتاق دخمل ناناشم

این هم گیره های سر جدید گل دختری:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

باباشی
21 آذر 92 13:24
ماماشی اون یکی پیراهنم کوووووو؟؟؟؟؟؟؟؟ چیکارش کردی؟؟؟؟؟؟
مادر و پدر
پاسخ
من که لباس نداااااااااارم
شیما
21 آذر 92 13:49
ای جااااااااانممبارکش باشه خوشگلم
مادر و پدر
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان سعیده
21 آذر 92 18:59
سلام ایشالا که خودت و آقای همسر زود خوب بشید و دیبا جونم هم اصلا مریض نشه و مثل همیشه یه خانواده شاد و سالم باشید
مادر و پدر
پاسخ
مرسی عزیززززززززززم
خاله شقایق
21 آذر 92 22:27
مبارکت باشه دیباااا.این لباسا تو تنه تو خوشمل میشن نانازه خالت
مامان جون
21 آذر 92 22:39
دختره نازم لباسا جدیدت مبارک .
مادر و پدر
پاسخ
مرسی مامان جون مهربونم
مامان گلشيد
24 آذر 92 9:03
لباساي نو مبارك باشه خداجونم گل سراش خيلي خوشگله البته هر چي بزرگتر بشه نميزاره هيچي به سرش بزني الان همه رو استفاده كن چون بعدش حسابي باهاش درگيري داري گلم
مادر و پدر
پاسخ
سلام عزیزم گیره هاشو با چسب به کلاهش می چسبونم که باهاش درگیر نشم
مامان گلشيد
30 آذر 92 9:08
هواي فاصله سرد است من از كلاف دلم برايت خيال گرم مي بافم يلدا مبارك
مادر و پدر
پاسخ
مرسی عزیزم خیلی خیلی زیبا بود یلدای شما هم مبارک
fafa
2 دی 92 0:53
عزیزم ممنون بهم سر زدی الهی فدای این فندق کتاب خون بشم که اینقد باهوشه
مادر و پدر
پاسخ
خدا نکنه عزیزم . بهترلی؟حالت چطوره؟
مامان اهورا
2 دی 92 11:13
عزیزم ممنون از اینکه به وبم اومدی برای تبادل لینکم خوشحال میشم
مادر و پدر
پاسخ
خواهش می کنم من لینکت کردم
مامان اهورا
2 دی 92 11:15
چه دخمل نازی.خدا حفظش کنه براتون چه لباسای نازیم گرفته مبارش باشه
مادر و پدر
پاسخ
مرسی عزیزم