دیبادیبا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

دیبا، دختر ناز مامان و بابا

اولین یلدای دیبا و سومین ماهگرد گل دختر

1392/10/1 13:01
نویسنده : مادر و پدر
1,550 بازدید
اشتراک گذاری

امسال اولین شب یلدای 3 نفری ما بود که همراه شد با 3 ماهگی گل خوشگلمون. به همین خاطر اول رفتیم که لباسی که بابا قبلا توی فروشگاه دختر ایرونی دیده بود رو بگیریم اما زیاد به دلمون ننشست و نگرفتیم . بعد هم 3 تایی شام رفتیم آترین پیتزای فیلادلفیا خوردیم و به مناسبت شب یلدا پیتزا آترین فال حافظ برای مشتریاش می گرفت که باباشی با یه جعبه فال حافظ اومد پیشمون و گفت : به فروشنده گفتم که خانمم و دخترمم باید فال بگیرن . بعد جعبه رو گرفت جولومون و ماهم 2تا فال دیگه برداشتیم فال تو و بابات خیلی خوب بود ان شاالله آیندت هم مثل فالت روشن باشه . از وقتی که با خاله سارا اینا رفتیم آترین از این پیتزا خوشمون اومد. شاید هم من چون اون شب خیلی بهم خوش گذشت اینفدر از پیتزاش لذت می برم. جای همه خالی بود. بعد از اون هم به خاطر جشن 3 ماهگی تو  و تولد عمه فرخنده ( که من خیلی دوسش دارم و تنها عمه ی من هست ) و همین طور عمو سعید که هر دوشون شب  یلدا متولد شدند کیک گرفتیم و رفتیم خونه عمه اینا.البته عمو سعید متاسفانه بیمارستان انکال بود و نتونست بیاد.بعد هم رفتیم خونه ی باباجون اینا که عمه مریم و پسر عمه ی مهربون آقا سپهر گل هم اونجا بودن . این هم یلدا ی اول دخمل عزیزم به روایت تصویر:

 

این عکس هم کار هنری باباشی هست:

قربونت بشم فدات شم که هنوز گردن نمی گیری

 

هدبندهای گل دخترم هم یک شب قبل از یلدا رسید که از نی نی بافت تهیه کردم. به نظر شما بهش می یان؟

 

قربون اون لبای نازت بشم . وای از دست دلبریات.  ببین چه لبخندی می زنه دختر جیگلی ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

اعظم مامان زهرا
2 دی 92 22:22
سلام یلدات مبارک خاله ممنون که ب وب زهرا اومدی عزیزم من لینکتون می کنم
مامان دیبا
3 دی 92 13:03
مرسی خاله حووووووووووووون یلدا شما هم مبارک
خاله شقایق
3 دی 92 16:58
یلدات مبارک عزیزه دله خاله بوووووووووووس نفس
مادر و پدر
پاسخ
یلدا تو هم مبارک خالهههههههه جون
مامان اهورا
3 دی 92 17:38
عزیزم انشاالله120 یلدای دیگه رو هم ببینی
مادر و پدر
پاسخ
مرسی گلم همین طور اهورا جان خوش تیپ
شیما
4 دی 92 3:39
ای جااااااااااااااااااااااااااان دلمیلدای همگیتون مبارک عزییزدلمبلهههههه که بهش میاااد مث ماااه شده دیبای خوشگلممبااارکت باشه خاله جووونی
مادر و پدر
پاسخ
مرسی شیما جونلطف داری عزیزم
مامان یسنا
4 دی 92 9:00
یلدای شما هم مبارک گلم.چه دختر نازی دارین ماشا... خدا حفظش کنه. عزیزم شما با افتخار لینک شدین
مادر و پدر
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری منم لینکت کردم
مامان مینا
5 دی 92 1:34
چه دخمل نازززییییخدا حفظش کنه
مادر و پدر
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داریراستی چرا ادرستو باز نمی کنه یبار دیگه لینک می دی؟
fafa
5 دی 92 19:55
ای جونه دلممممم ببینش چه خانومی شده ماشالله این خودش هندونه بود هندونه نمی خریدین دیگه ماشالله رنگ پوستش سفیده و این رنگ هدبند ها حسابی بهش میاد هر روز براش اسپند دود کن
مادر و پدر
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان گلشيد
9 دی 92 9:27
اي جونم قربون اون خنده هات خوشگلت برم خاله جون
مادر و پدر
پاسخ
خدا نکنه خاله جون