دیبادیبا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

دیبا، دختر ناز مامان و بابا

لپای دیبا اب شده!!!!!!!

1392/10/7 11:38
نویسنده : مادر و پدر
1,276 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قربون شکل ماهت بشم من. چند روزه که شیر خشک رو نمی خوری، گاهی وقتا هم اونقدر پافشاری می کنی و سماجت به خرج می دی که گرسنه می خوابی و چند دقیقه بعد باز از گرسنگی از خواب بیدار می شی اما دریغ از خوردن شیر. من فدات بشم پریشب که خونه ی بابا جونت اینا بودیم بابای من گفت لپای دخترم کووو؟ دیبا لپاش اب شده چرا؟ خلاصه اینکه دیروز هم باز سراغت رو گرفت و می گفت دلم براش سوخت که شیر نمی خوره.. مامان ، من فدای چشات بشم شیر بخور عزیزم و ما رو از نگرانی در بیار. اخه چی شد یهویی که از طعم شیر خشک اینقد بدت اومده و هیچ جور حاضر نیستی بخوری.مامانت دیگه نمی دونه چکار کنهناراحتسوال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سارا مامان اهورا
7 دی 92 12:38
خوب شیر خشکشو عوض کن شاید دیگه طعم اینو دوست نداره
مادر و پدر
پاسخ
مرسی از راهنماییت عزیزم باید این رو هم امتحان کنم
مامان هلیا
7 دی 92 20:21
الههی عزیزم. مامان اهورا درست میگیه شیرخشکش را عوض کن اما یه موضوع مهمتر اینکه حتما با یه متخصص نوزادان مشورت کن. انشالله که فقط موضوع به شیرخشک بر میگرده. شیر خودت را نمیگیره؟
مادر و پدر
پاسخ
مرسی عزیزم.فردا باید ببریمش پیش دکترش.فقط شیر خشک رو نمی خوره،نمی دونم برای چی یهو از طعمش اینقد بدش اومده ، نمی دونم چجور باید برم سرکار وقتی شیر خشک رو نمی گیره
سارا مامان اهورا
9 دی 92 11:38
عزیزم چیکار کردی با دیبا جون بالاخره راضی شد شیر بخوره؟
مادر و پدر
پاسخ
سلام عزیزم نه ، واقعا نمی دونم چیکار کنم، اصلا شیر خشک رو نمی خوره.دیروز 3 ساعت رفتم سرکار پیش مامانم بود اصلا اروم و قرار نداشتامروز هم نرفتم سرکار
ندا مامان ویانا
9 دی 92 18:10
نگران نباش خانمی.این طبیعیه..ویانای منم همینطوره. دکتر گفت مال شیطنت و کنجکاویشه.بیشتر توی خواب شیر می خورن الان. دارن مستقل میشن این عسل طلاها...
مادر و پدر
پاسخ
مرسی عزیزم امیدوارم همین طور باشه
ندا مامان ویانا
9 دی 92 18:11
بهتره شیر خودتو بدوشی.. پافشاری نکن واسه خوردن که شیرزده می شه. هر وقت گرسنه باشه خودش می خوره
مادر و پدر
پاسخ
چشم عزیز اما من نگران موقعی هستم که می رم سر کار ، خیلی داره به من وابسته می شه و شیشه رو نمی گیره
ندا مامان ویانا
12 دی 92 16:22
الان ویانا بهتر از قبل شده..هر وقت گرسنه می شه دهنشو باز می کنه یعنی بهم شیر بده..وقتای دیگه که خودم می خوام بهش شیر بدم روشو می کنه اونور.ولی در کل یک ماهی دردسر داره این مساله
مادر و پدر
پاسخ
مرسی دوست خوبم از راهنمایی ها و تجربیاتت که در اختیار من میذاری