دیبادیبا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

دیبا، دختر ناز مامان و بابا

عکس دیبا روی دیوار آتلیه

1392/10/18 11:45
نویسنده : مادر و پدر
1,644 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک ناز من، گل خوش عطر من، خدا رو شکر 2، 3 روزی هست که بهتر شدی .سرماخوردگیت 3 روز طول کشید. 5 شنبه گذشته خونه دوستم هدی که دعوت بودیم خیلی حالت بد بود، اون شب به پیشنهاد هدی برات اتاقت رو با بخار اب مرطوب کردم (با پلوپز هدی) صبح که بلند شدی خیلی بهتر بودی، قرمزی پلکت رفته بود و برامون می خندیدی. بهمین خاطر بابایی مهربونت هم رفت برات دستگاه بخار سرد خرید. راستی یادم رفت بگم که چند روز پیش از اتلیه به من زنگ زدن و گفتن که بریم اونجا. شب با بابایی رفتیم و دیدیم که بله عکس گل خوشگلمون رو بزرگ کردن و روی دیوار اتلیه زدن. فدات بشم من که اینقدر ماه هستی. عکست روی دیوار می درخشید. این عکس رو هم بابایی از دیوار اتلیه گرفت:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

سارا مامان اهورا
18 دی 92 16:50
خدا رو شکر که دیبا جون بهتر شده ایشالا که دیگه هیچ وقت مریض نشه هزار ماشالا به این دختر نازمون مبارکت باشن عکسایی که انداختی
مادر و پدر
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری دوست خوبم
اعظم مامان زهرا
18 دی 92 17:42
ممنون که اومدی.من خودم الان هفت هشت سال بود برف ندیده بودم.بازم خدا رو شکر.می خواد از این برفا واستون پست کنیم
مادر و پدر
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم. حالا که زحمت می کشی به اندازه یه ادم برفی برامون بفرست!
مامان سه قلوها
18 دی 92 19:31
سلام عزیزم ممنون سر زدی ، خوشحالم کردی الااااااااااااهی ، چقده بامزست این عکسش ، خدا حفظش کنه ، ماشالا ... خدا رو شکر سرما خوردگیش هم بهتر شده ... راستی ، در مورد لینک ، من شما رو لینک کردم عزیزم
مادر و پدر
پاسخ
مرسی عزیزم . لطف کردی خانومی. منم لینکت کردم
مامان یسنا
19 دی 92 8:15
خدا حفظش کنه. خیلی نازه دخترت .ماشاله عکسش واقعا میدرخشه خداوشکر سرماخوردگیش بهتر شده بیشتر مواظبش باش
مامان یسنا
19 دی 92 8:40
خصوصی
مادر و پدر
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان روشا
19 دی 92 18:47
عروسک زیبا خدا رو شکر که خوب شدی مامان مهربون عکس دیبا جون خیلی ناز شده قربون این معصومیت نگاهش...
مادر و پدر
پاسخ
لطف داری عزیزم
mLo04rEngecNniuQY4KU0SELmBmkd7IqZElOv80Oa6s.
20 دی 92 0:29
واقعا عکس ناز و خوبیه! امان از این سرماخوردگی که مامان ها را بیشتر از بچه اذیت میکنه شاد و سلامت باشی
مادر و پدر
پاسخ
مرسی عزیزم. ولی مشخصاتت درست نیفتاده
مامان فرزانه
20 دی 92 0:39
ای جان چه دیبا نازه تو این عکس , البته خودش ناز تره خدارو شکر سرما خوردگیش هم بهتر شده , بخور واقعا معجزه میکنه , مواظب کوچولو باش عزیزم
مادر و پدر
پاسخ
مرسی واقعا همین طوره یه شبه خوب شد با بخور
مامان سعیده
20 دی 92 17:45
ایشالا خیلی زود حالش کاملا خوب میشه مامانی نگران نباش در مورد شیرش شاید باید مارک شیرشو عوض کنی روی نی نی همکار من که عوض کردن مارکش کاملا جواب داد
مادر و پدر
پاسخ
این کار رو هم کردیم جواب نداد
مامان روشا
21 دی 92 0:08
خدا روشکر عروسک حالش خوب شد ان شالا همیشه سلامت باشه ومامانی رو دیگه نگران نکنه
مادر و پدر
پاسخ
مرسی ندا جان
مامان هلیا
21 دی 92 9:51
بسکه ناز و خوششمله این دخمله خوشحالم از خوشی حالش
مادر و پدر
پاسخ
مرسی خاله جونییییییییییی
سارا مامان اهورا
22 دی 92 9:06
عزیزم شیر خوردن دیبا جون بهتر شده یا همچنان پافشاری میکنه؟
مادر و پدر
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که سراغ می گیری . هم چنان که از شیر خشک بدش میاد چند بار مجبور شدم بزارمش پیش مامان جونش به زور و گریه بهش شیر خشک دادن. دخترم عاقل شده!! انتخاب می کنه چی می خواد بخوره
سارا مامان اهورا
22 دی 92 12:49
آخی عزیزم.عجب شیطوونیه
مامان سه قلوها
22 دی 92 13:56
سلام عزیییییزم خوبی ؟ نظر من کوش ؟ منتظر بودم بیام جوابشو بخونم هر بار میام این عکس دیبا رو می بینم کلی ذوق می کنم ، خدا حفظش کنه ایشالاااااااااااااااا راستی ، در مورد کرمی که گفتی ، مـــــــــــــرسی مــــــــــــرسی مـــــــــــرسی یه دنیا . اینقده میترسم که شکمم ترک ترک بشه حتما از این استفاده می کنم عزیز دلم ممنون ، بوس بوسی یه دنیا راستی ، حتما به زودی از خریدا عکس می گیرم و میذارم فدات
مادر و پدر
پاسخ
نظری نبود که لطف داری عزیزم منم منتظرم تا عکس 3 قلوهای نازنازیتو ببینم..من خوشحال می شم که تجربیاتم رو به بقیه هم بدم چون می دونم چه دوران سختی هست..مواظب خودت و نی نی هات باش
اعظم مامان زهرا
22 دی 92 22:49
سلام عزیزم.ممنون از این که اومدی
مادر و پدر
پاسخ
قابلی نداشت
مامان یسنا
23 دی 92 12:34
نوشته بودی رمز رو نمیتونی وارد کنی.آخه چرا به جان خودم رمز همونیه که فرستادم
مادر و پدر
پاسخ
نمی دووووووونم
اعظم مامان زهرا
24 دی 92 0:53
مرسی عزیزم
مامان یسنا
24 دی 92 10:54
دوستون داریم زیاد زیاد
مادر و پدر
پاسخ
ما هم دوستون داریم بووووووووووووس
مامان هستی کوچولو
24 دی 92 13:31
سلام عزیزم خدا رو شکر که زودی خوب شد این خوشگلهههه ایشالا همیشه سلامت باشی عسلی عکسشم خیلی نازه مبارک باشه عزیزم.
مادر و پدر
پاسخ
مرسی عزیزم ماچچچچچچچچچچچچچچچ
ندا مامان ویانا
24 دی 92 15:15
ای جونممممممممم توپول خاله معروف شد ایشالا همیشه سلامت باشی دیبا جونم
مادر و پدر
پاسخ
مرسی خاله مهربوووووووون
سارا مامان اهورا
25 دی 92 10:23
$$$$$$$$_________$$$$$$$ $$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_(▒)(█)(▒) ____$$____(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) $$ _$ _$$___(▒) (▒) __$$_(▒)(█)(▒)
اعظم مامان زهرا
26 دی 92 2:01
پیش ما بیا
مادر و پدر
پاسخ
الان می یااااااااااااااااااااااام
fafa
26 دی 92 13:34
خدا رو شکر که حالش بهتره و بلا و مریضی از این کوچولوی معصوم دور شده خدا همه نی نی هارو برا مامان باباهاشون حفظ کنه
مادر و پدر
پاسخ
امین
fafa
26 دی 92 13:35
خدا رو شکر که حالش بهتره و بلا و مریضی از این کوچولوی معصوم دور شده خدا همه نی نی هارو برا مامان باباهاشون حفظ کنه