دیبادیبا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

دیبا، دختر ناز مامان و بابا

دختر مهربون من

1392/10/27 14:24
نویسنده : مادر و پدر
1,030 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز قشنگ من، دیشب وقتی بابا از سرکار برگشت پیشنهاد کرد که برای شام بریم بیرون. منم که حسابی خسته و دلگیر بودم اماده شدم که بریم. برای اولین بار توی کالسکه ات اروم بودی و ما هم تونستیم بازار گردی کنیم  رفتیم بازار رضا، پاساژ مرکزی، ای کیا و چند جای دیگه و تو هم تمام مدت پستونک توی دهن اروم و متین بودی.با دقت به ادما و ویترین مغازه ها نگاه می کردی و برات جالب بودن.خیلی ها هم وقتی رد می شدن قربون صدقه ات می رفتن و به من می گفتن براش اسپند دود کن. ای جانم به قربانت عزیز مهربون من فرشته کوچولوی معصوم من نمی دونی چقدر ذوقت رو می کردم. توی پیتزا فروشی هم شیر خشک رو خوردیتعجب و اروم برامون می خندیدی . خلاصه اینکه بی نظیری عروسک مهربون من.امروز صبح وقتی از خواب بیدار شدی چنان خنده ایی نثارم کردی که دلم ضعف رفت. باورم نمی شه داری بزرگ و بزرگتر می شی. داری محیط رو می شناسی. من و بابات رو از بقیه تشخیص می دی. انتخاب می کنی که کدوم شیر خوشمزه تره!! امیدوارم توی لحظه لحظه های زندگی ات احساس خوشبختی کنی... می بوسمت هزار بار....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان نازدونه ها
27 دی 92 16:19
اي جانم به عروسك كوچولو كه بيرون از خونه اينهمه خانومه وكسي صداي گريه هاشو نميشنوه(: ميبوسمش
مامانه کیاناوهانا
28 دی 92 0:02
خصوصی
سارا مامان اهورا
28 دی 92 12:16
بچه آروم نعمته ناشکری نباشه ما که اهورا پدرمون رو درآورد البته الان خدا رو شکر خیلی بهتره سال اول خیلی اذیتمون کرد بیشترم با مریضیهای پشت سر هم
مادر و پدر
پاسخ
واقعا همین طوره، دیبا روزی که اروم هست من به همه کار هام می رسم ولی بدیش اینه که خیلی کم خوابه و پیش بقیه نمی مونه بخصوص از ماه سوم که شیشه رو نمی گیره.اما بازم خدا رو شکر که بچه های سالمی داریم. خدا اهورا جون رو واستون حفظ کنه و ایشالا که اینده روشنی داشته باشه و شما اون موقع لذت ببری
بابای مانی
28 دی 92 13:14
منم با اجازه لینکتون کردم
مادر و پدر
پاسخ
شما هم لینک شدین
مامان بهار،مهرنگار
28 دی 92 22:33
خدارو شکر.انشالله همیشه اینجوری بمونه.همیشه به گردش عزیزم
مادر و پدر
پاسخ
مرسی عزیزم. مهرنگار عزیزم رو ببوس
سارا مامان اهورا
28 دی 92 23:39
ممنون عزیزم ایشالا که دیبا جونم همیشه سلامت باشه و به هر چی که براش آرزو دارین برسه
سارا مامان اهورا
29 دی 92 20:56
_________@@@@@@___________@@@@@ _______@@@________@@_____@@_______@ ________@@___________@@__@@_______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___________________@@@@@@@ __@@@@@@@@@_________________@@@@@@@ __@@______________________________________@@ _@@_________________@@@@@________________@@ _@@________________@@@@@@_______________@@ _@@@______________@@@@@@______________@@@ __@@@@_____________@@@@____________@@@@ ____@@@@@@______________________@@@@@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@_____________@@ ________@@@________@@@____________@@ ________@@@______@@@__@__________@@ _________@@@_____@@@___@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ____________@@@@___@@__@__@ _____________@____@@_@__@__@ ______________@@@____@_@@@ _______________________@ ______________________@
مامان یسنا
30 دی 92 8:49
خداروشکر. خیلی خوبه که آرومه واسه دیبای نازم
مادر و پدر
پاسخ
واسه ی یسنای نازم
مامان بهار،مهرنگار
30 دی 92 22:39
به خدا شرمنده از بابت رمز.عزیزم من با یکی از لینکام رابطه برقرار کردم اون اینجوری گفت که:اول کلمه ورود کلیک کن.یه صفحه جدید که باز شد رمزو وارد کن.انشالله بتونی خودم ناراحتم. نمی دونم چه مشکلیه
مامان هلیا
1 بهمن 92 14:14
چه خب! آب و هوای استان شما هم که حسابی باحاله. آب و هوای آلوده و مزخرف تهران حسابی منو و بچمو خونه نشین کرده. می برمش بیرون بچه سرفه می کنه دلم آتیش می گیره شاید هفته ای یه بار بریم بیرون اونم جاهای سرپوشیده
مادر و پدر
پاسخ
تشریف بیارین این جا در خدمت باشیم خوش می گذره